14 Mayıs 2025 Çarşamba 23:49

Mario Lemina: "İkinci hedefimize ilerleyeceğiz"

Mario Lemina: "İkinci hedefimize ilerleyeceğiz"

Galatasaray’da ilk kupasını kazanan Mario Lemina, Ziraat Türkiye Kupası zaferimizin ardından GS TV YouTube kanalına açıklamalarda bulundu.

Gablonlu yıldız, “Çok mutluyum. Galatasaray’da kupa kazanamamıştım. Bu akşam elimden geleni yaptım ve ilk hedefimizi gerçekleştirdik. Şimdi ikinci hedefimize ilerleyeceğiz.”  diye konuştu.