1 Kasım 2025 Cumartesi 19:00
Başantrenörümüz Yakup Sekizkök’ten açıklamalar

Başantrenörümüz Yakup Sekizkök, Türk Telekom maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Başantrenörümüzün değerlendirmeleri şu şekilde:
“Maç boyu rekabet içinde, kafa kafaya geçen bir maç oldu. Son topu kullandık ama isabet bulamadık. Bu kadar yakın geçen bir maçta bir takıma 2 teknik faul çalınması direkt maç sonucuna etki ediyor. Rakibimiz bizim iki katımızdan fazla serbest atış kullandı. Maalesef hakem yönetimi maç sonucuna direkt etki etti. Bununla alakalı takibi resmi yollardan yapacağız. Ama şimdi salı günü oynayacağımız Şampiyonlar Ligi maçına odaklanmamız lazım.”