10 Mayıs 2026 Pazar 01:41

Başkan Dursun Aydın Özbek: "Galatasaray camiasına armağan olsun"

Başkan Dursun Aydın Özbek: "Galatasaray camiasına armağan olsun"

Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Aydın Özbek ve yöneticilerimiz şampiyonluğun ardından açıklamalarda bulundu.

Başkan Dursun Aydın Özbek, “Çok mutlu oldum. Taraftarımızla, oyuncularımızla, teknik kadromuzla, üyelerimizle çok büyük emek verdik. Mutlu sona ulaştığımız için çok sevinçliyim. Bu güzel şampiyonluk Galatasaray camiasına armağan olsun! Hiç vakit kaybetmeden yeni sezon için hazırlıklarımız başlıyor. İnşallah seneye de 27. şampiyonluğun peşinde koşacağız. Çok sevinçliyim. Devamı da gelecek inşallah. Herkesi sevinmeye, bu mutluluğu paylaşmaya davet ediyorum. Bize desteklerini hiçbir zaman eksik etmeyen taraftarımıza, futbolcularımıza, teknik heyetimize teşekkür ediyorum. Bu şampiyonluk bütün Galatasaray camiasına armağan olsun.” diye konuştu.  

Galatasaray Sportif A.Ş. Başkanvekili Maruf Güneş, “Hiçbir şampiyonluk kolay değil. Galatasaray her şampiyonluğu ilmek ilmek örüyor. Türkiye’de ilklerin takımıyız. Üst üste dört kez ikinci defa şampiyon olduk. Bu kolay bir iş değil. En yakın rakibimize 7 şampiyonluk fark attık. Galatasaray aç ve hırslı bir camia. Bununla yetinmiyoruz. 5. şampiyonluğumuzu kazanıp meşhur bestemizi değiştireceğiz. Başkanımızın önderliğinde yönetim kurulumuz, hocamız, muhteşem bir oyuncu grubumuz var. Gelecek yıl daha hırslı olacağız. Galatasaray’ın olduğu yerde her zaman başarı vardır. Taraftarımıza armağan olsun.” ifadelerini kullandı.  

Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Demircan ise, “Allah’a şükürler olsun. Bugün çok zorlansak da rabbim bize nasip etti. Emeği geçen herkesin emeğine sağlık. Teknik ekibimize, oyuncularımıza, futbolla ilgilenen yöneticilerimize, başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Dört sene üst üste şampiyon olma gururunu yaşattıkları için çok teşekkür ediyoruz. Bugünler zor gelir ama Galatasaray için kolay. İnşallah daha niceleri olacak. Hep beraber kutlayalım, eğlenelim. Bunları hak ettik. Hep beraber nice şampiyonluklara” dedi.