8 Nisan 2026 Çarşamba 20:43
İstanbul İl Yüzme Şampiyonası’nda sporcularımızdan önemli başarılar

7-8 Nisan 2026 tarihleri arasında Türkiye Özel Sporcular Federasyonu tarafından düzenlenen İstanbul İl Yüzme Şampiyonası’na katılan sporcularımızdan Selin Zülal Önal; 50 m kelebek, 50 m sırtüstü, 100 m sırtüstü, 50 m serbest ve 100 m serbest müsabakalarında altın madalya kazandı.
Sporcumuz Ahmet Eren Başcı ise 50 m kurbağalama branşında bronz madalyanın sahibi oldu. Aynı müsabakada kulübümüzde yüzme çalışmalarını sürdüren Ahmet Ege İlter de ilk kez start alarak yarışma deneyimi yaşadı.
Sporcularımızı ve antrenörlerimiz Merve Adıgüzel ile Barış Aksoy’u tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.