9 Mart 2026 Pazartesi 12:26
İstanbul’da yelken yarış sezonu başladı

Türkiye Yelken Federasyonu faaliyet programı kapsamında İstanbul İl Yelken Temsilciliği tarafından düzenlenen Açılış Kupası Optimist Yelken Yarışları, büyük bir katılımla start aldı.
8 ilden 22 kulüp ve 265 sporcunun mücadele ettiği organizasyonda genç yelkenciler sezonun ilk yarışlarında kıyasıya rekabet etti. Yarışlarda Galatasaray Spor Kulübü Yelken Şubesi sporcumuz Beliz Özdayı, Optimist Kızlar kategorisinde 2. oldu.
Ayrıca ilk kez yarışlara katılan Optimist C Takımı sporcularımız Talya Çınar (kızlar) ve Kuzey Uğraş (erkekler), yarışları tamamlayan en küçük sporcular olarak özel ödüle layık görüldü. Ödüllerini Yelken Şube Menajerimiz Ayça Ark takdim etti.
Hem derece alan hem de ilk madalyalarını kazanan sporcularımızı ve antrenörlerimizi kutluyoruz.