17 Mayıs 2026 Pazar 23:27
Batuhan Şen'den maç sonrası açıklamalar

Futbolcularımızdan Batuhan Şen, Trendyol Süper Lig'in son haftasında oynadığımız Kasımpaşa maçının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
Batuhan Şen'in açıklamaları şöyle:
"Çok yoğun bir fikstürdü. Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kadar çıktık, ligde de hedefimiz şampiyonluktu. 4 kez üst üste şampiyon olduk. Bizim için çok verimli ve çok iyi sezon geçti. Önümüzdeki sezon için hazırlıklara başlayacağız.
Kendimi her zaman hazır tutmaya çalışıyorum. Önümde iki değerli kaleci var. Uğurcan, Günay ağabey. Benim için onlarla çalışmak büyük bir fırsat. Ben de hazır olarak yolum devam etmek istiyorum."