17 Mayıs 2026 Pazar 23:19
Wilfried Singo'dan maç sonrası açıklamalar

Futbolcularımızdan Wilfried Singo, Trendyol Süper Lig'in son haftasında oynadığımız Kasımpaşa maçının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
Wilfried Singo'nun değerlendirmeleri şu şekilde:
"Açıkçası baktığımız zaman zor bir sezon olduğunu söyleyebilirim. Zor olmasına rağmen iyi bir sezon geçirdik, özellikle Şampiyonlar Ligi'nde. Şimdi dinlenme zamanımız. İyice dinlenip yeni sezon hazırlıklarına başlayacağız.
Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde çok daha iyi şeyler yapmak ve ligi kazanmak istiyoruz. Çok daha zor geçecek ancak kulübün hedeflerini gerçekleştirmek istiyoruz."